عشق





من +خودم=دوتای

بهترین وجدیدترین اهنگ واس ام اس ها وسایت دوست یابی
















عشق

خدایا خیلی خسته ام

میشه تموم شه ...

 

[ یکشنبه یکم اردیبهشت 1392 ] [ 13:30 ] [ mafa ]
 

يكي مي پرسد : اندوه تو از چيست ؟

سبب ساز سكوت مبهمت كيست ؟

برايش صادقانه مي نويسم :

براي آنكه بايد باشد و نيست

[ شنبه سی و یکم فروردین 1392 ] [ 18:45 ] [ mafa ]
 

دل تو وقتی میگیره، دل من میخواد بمیره

حاضرم دلم فدات شه، تا که قلب تو نگیره

[ شنبه سی و یکم فروردین 1392 ] [ 12:45 ] [ mafa ]

دلم کوه صبر است آبش مکن

گرفتار رنج و عذابش مکن

بیا خانه قلب من مال تو

ولی مرد باش خرابش مکن

[ جمعه سی ام فروردین 1392 ] [ 21:30 ] [ mafa ]
 

هـمـه گفـتـند :

"او" کـه رفــت ، زنـدگی کــن !

ولـــی... کـسـی درک نـکـرد کــه

"او" ... خـود زنــدگــی ام بــود..

[ جمعه سی ام فروردین 1392 ] [ 16:38 ] [ mafa ]
 

دیشـــب خـــــــدا آروم صـــدام كـــرد و

 

 

گفــــت : خــــــــــوابی­ ؟

 

 

عشــــقت داره قــــربون یــــكی دیــــگه میــره ؛

 

 

اونـــوقت تــــو راحت خوابیــــــــــ­ـدی ..؟

 

 

لبخنــــدی زدم و گفتــــم : خــــــــــــدا­ جونم !

 

 

این همون مخلــوقی هست كه وقتـــــی آفریدیـــش

 

 

به خودت آفـــــرین گفتی ... !

[ پنجشنبه بیست و نهم فروردین 1392 ] [ 12:45 ] [ mafa ]
 

مشکل از تو نبود

از من بود

با کسی حرف میزدم

که سمعک هایش را

پیش دیگری جا گذاشته بود . . .

[ چهارشنبه بیست و هشتم فروردین 1392 ] [ 20:0 ] [ mafa ]
 

لعنت به همه ی قانون های دنیا

که در آن شکستن دل پیگرد قانونی ندارد . . .

 


[ چهارشنبه بیست و هشتم فروردین 1392 ] [ 12:45 ] [ mafa ]
 

چیه؟
چرا دلت گرفته؟
او هم آدم است.....

اگر دوستت دارم هایت را نشنیده گرفت.....
غصه نخور.....
اگر رفت.....
گریه نکن.....
یک روز چشمای یک نفر عاشقش میکند.....
یک روز معنی کم محلی را میفهمد.....
یک روز شکستن را درک میکند......
آن روز میفهمد آه هایی که کشیدی از ته قلبت بوده.....
میفهمد شکستن یک آدم تاوان سنگینی دارد......

[ چهارشنبه بیست و هشتم فروردین 1392 ] [ 0:3 ] [ mafa ]
 

میگن مشکلات زندگی امتحان الهیه.

به لطف خدا من دکترای الهیات دارم....

[ سه شنبه بیست و هفتم فروردین 1392 ] [ 18:8 ] [ mafa ]
 

دلتـــــو شکست؟
بهت دروغ گفت؟
دوست نداشت؟
...
بیخیال عزیــــزم!!
لیــاقـــــــــ ­ــتت رو نداشته..
دنیا همینجوری نمیمونه;
یـــه روزی.. یــــه جایی ..یــه جوری عاشق میـــشه که,
خودش میفهمه با دلت چیکار کرده و
همین که روی برگشتن نداره خودش بــــزرگترین
زجـــــــــــــ ­ـــــــره براش...

[ سه شنبه بیست و هفتم فروردین 1392 ] [ 12:45 ] [ mafa ]

توای تنها ببین من را کنار مرز تنهایی

تنم خسته رهم خسته دلم دراوج تنهایی

زتنها بودنم ای دل خلاصی نیست باور کن

رهایی را نمی بینم زدست دیو تنهایی . . .

[ دوشنبه بیست و ششم فروردین 1392 ] [ 20:0 ] [ mafa ]
 

بهاری کن مرا جانا، که من پابند پاییزیم

و آهنگ غزلهای جوانم گریه می خواهد

چنان دق کرده احساسم میان شعر تنهایی

که حتی گریه های بی امانم، گریه می خواهد . . .

[ دوشنبه بیست و ششم فروردین 1392 ] [ 12:30 ] [ mafa ]

خدایا؟

کمی بیا جلوتر...

میخواهم درگوشت چیزی بگم...

این یک اعتراف است...

من

بی او

دوام نمی آورم

 

 

[ دوشنبه بیست و ششم فروردین 1392 ] [ 0:8 ] [ mafa ]
 

وقتی سگها در بیابان از گرگها رشوه میگیرند

و مترسکها در مزرعه با کلاغها تبانی میکنند

از وفاداری ادمها چه انتظاریست؟؟؟

چ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط moostafa najafi در سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,

و ساعت 15:54

درباره ی ما

به وبلاگ من خوش آمدید

moostafa najafi

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



403 Forbidden